Dlaczego warto pozycjonować stronę?

Wysokie pozycje,
większa sprzedaż

Pozycjonowanie stron internetowych przekłada się bardzo szybko na odwiedziny Twojej strony. Wyróżniamy wiele wiariantó

Kontakt

Pozycjonowanie lokalne Kielce

Pozycjonowanie strony internetowej w sieci, nawet kiedy oferta skierowana jest do odbiorców w zamkniętym/lokalnym obszarze - np. jednym mieście - to jedna z najskuteczniejszych metod zdobywania klientów. A co za tym idzie - zwiększenie rozpoznawalności marki, wzrost przychodu i szybki rozwój firmy. Jeżeli w obecnych czasach działalność nie jest widoczna w Internecie, praktycznie nie istnieje. Można porównać to do prowadzenia firmy na samym końcu miasta, schowanej za domem, bez widocznych reklam.

Pozycjonowanie lokalne jest skutecznie dopasowane do potrzeb usługodawców, którzy swoją ofertę promują w konkretnym regionie np woj. świętokrzyskie. Może to być miasto, dzielnica, osiedle.

Według statystyk niecałe 50% wszystkich zapytań w Google to wyszukiwania lokalne.

SEO lokalne to wszystkie działania mające na celu wypozycjonowanie strony klienta na fazy kluczowe ściśle powiązane lokalizacją. Uzyskanie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google oznacza przewagę nad konkurencją w branży i pozyskiwanie użytkowników sieci, którzy skorzystają z usług lub kupią produkty.





80%

Skuteczność TOP10
w 6 mc

95%

Przedłużanych umów SEO 

78%

Skuteczność TOP3
w 12 mc

99%

Optymalizacji
technicznej

Różnice między SEO lokalnym a ogólnym

Pozycjonowanie ogólne sprawdzi się najlepiej w przypadku sklepów internetowych, gdzie lokalizacja nie jest żadnym ograniczeniem. Produkty można sprzedawać bez względu na miejsce zamieszkania czy przebywania osób zainteresowanych.

Sprawa wygląda nieco inaczej w przypadku działalności w danym obszarze. Właśnie w tym miejscu kluczowe staje się pozycjonowanie lokalne. Dlaczego?

Szeroki zasięg usług nie jest niezbędny dla lokalnego mechanika czy kwiaciarni. Tylko osoby zamieszkujące okolicę lub przebywające niedaleko skorzystają z oferty. Nikt nie będzie fatygował się do mechanika czy florystki z innego miasta (wyjątki potwierdzają regułę).

Przykładem może być także hotel w Gdańsku. Firma oferuje swoje usługi nad morzem, w konkretnym mieście. Właśnie w takiej sytuacji najskuteczniejsze będzie pozycjonowanie lokalne. Klienci będą wyszukiwać noclegów, wpisując hasła skupione na lokalizacji:

  • hotel Gdańsk
  • hotel Trójmiasto
  • noclegi nad morzem
  • i tym podobne

Zadaniem agencji SEO jest wypracowanie jak najlepszych pozycji w wynikach wyszukiwania Google dla lokalnych haseł.

Branże, które najwięcej skorzystają z lokalnego pozycjonowania to m.in.:

  • gastronomia - restauracje, kawiarnie, cateringi
  • beauty - gabinety kosmetyczne i fryzjerskie, salony SPA
  • medyczna - dentyści, fizjoterapeuci, okuliści
  • motoryzacyjna - elektromechanik, mechanik, blacharz
  • budowlana - elektryk, murarz, ekipa remontowa
  • usługowa - hydraulik, ogrodnik, malarz
Darmowy Audyt SEO!

Nie daj się wyprzedzić!

Zalety pozycjonowania lokalnego dla firm

Pozycjonowanie lokalne = niższy koszt usług SEO

Wypracowanie pozycji lokalnych fraz kluczowych w Google jest zdecydowanie łatwiejsze niż ogólnych, między innymi z powodu mniejszej konkurencji na rynku. O wiele prościej jest rywalizować o wyniki z kilkoma firmami z konkretnego obszaru aniżeli z setkami lub tysiącami z całej Polski.
Dlatego koszt usługi pozycjonowania lokalnego jest tańszy niż SEO ogólnego.

Widoczność w wyszukiwarce = pozyskanie klienta

Poprawa widoczności w wyszukiwarce Google zwiększa szanse pozyskania potencjalnych klientów zainteresowanych lokalnymi usługami. Firma trafia do coraz to większej ilości użytkowników, co bezpośrednio przekłada się na konwersję (działanie). W taki sposób zdobywa się przewagę nad konkurencją.

Wypromowanie firmy = pozytywny wizerunek

Dzięki widoczności na lokalne frazy wzrasta zaufanie do firmy i jej pozytywny wizerunek w miejscowości czy dzielnicy. Użytkownicy, którzy zauważyli ofertę w Internecie, nawet jeśli z niej nie skorzystają, najprawdopodobniej zapadnie im w pamięć, umożliwiając powrót w odpowiednim czasie. A jak wiadomo, rozpoznawalność jest kluczowa w osiągnięciu sukcesu.

95% internautów korzysta z Google

Pozycjonuj swoją stronę!

Wizytówka Google Moja Firma

Bardzo ważnym elementem marketingu w Internecie jest posiadanie własnej wizytówki w wyszukiwarce. Google Moja Firma to skuteczne narzędzie, bardzo przydatne dla użytkowników - jest źródłem niezbędnych informacji o firmie takich jak: nazwa i adres firmy, godziny otwarcia, numery kontaktowe, opinie, oferta.

Największymi zaletami posiadania wizytówki są:

  • Widoczność na mapach Google, gdzie użytkownicy mogą skorzystać ze wskazówek dojazdu lub kompletnej nawigacji do miejsca prowadzenia działalności.
  • Szybka i wygodna możliwość skontaktowania się z firmą.
  • Możliwość badania potrzeb i zadowolenia klientów dzięki dodawanym przez nich opiniom.
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w swoim mieście i okolicach.
  • Możliwość dodatkowej promocji swoich usług i produktów.

Pierwsze, na co natrafi użytkownik po wpisaniu nazwy firmy lub usługi (w danym regionie) będzie wizytówka. Warto więc zadbać o to, by prezentowała się jak najlepiej. Podawać skrupulatne dane, odpowiadać na pytania i opinie użytkowników, dodawać aktualizacje i nowości.

Strony internetowe

Szybka, bezpieczna, prosta w aktualizacji - taka może być Twoja nowa strona internetowa!

Zapraszamy do kontaktu

Pozycjonowanie i Kampanie PPC
25-501 Kielce
Agencja SEMLife. Kielce